21 stycznia 2021

 Dzień dobry, dzień dobry 💗


Witam Was w czwartkowy, słoneczny dzień.

Nareszcie udało mi się usiąść i stworzyć bloga opierającego się w dużej mierze na tym czym się zajmuję -  czyli fotografii! - ale znajdziesz tutaj również troszeczkę mnie, kawałek mojego prywatnego życia, moje pasję a jest ich trochę! 

Co tu dużo pisać, zapraszam Cię do Świata mojego Lifestyle-u!

Jestem Malwina i pewnego dnia postanowiłam rzucić to wszystko i... zostać fotografem.

W swoim życiu robiłam już naprawdę dużo ale nigdzie nie znalazłam prawdziwej Siebie. Dacie wiarę, że jestem fryzjerem z dyplomem "specjalista dietetyk" POWAŻNIE - a całe dotychczasowe życie pracowałam w Handlu. Combo dla mnie to zdecydowanie za mało haha. Lubiłam pracę w handlu i powiem Wam z ręką na sercu, że nie wykluczam jej całkowicie z mojego życia. Tęsknie za ludźmi, za pracą w dużej ekipie za dniówkami upływającymi z dobrym humorem, za wspólnymi żartami  - tam gdzieś jest jakaś cząstka mnie ale to właśnie fotografia dała mi to czego szukałam zawsze. Idąc na sesję ZAWSZE idę z uśmiechem, z przygotowanym planem to mi daje niesamowitą satysfakcje bo wiem, że robię to co kocham a zdjęcia jakie tworzę są cząstką mnie...

Zapisując kadr po kadrze tworzy się historia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz